GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ

Bölümlerinde Dereceye Giren Öğrenciler için Şahin Dere Konferans Salonu'nda Tören Düzenlendi

Bölümlerinde dereceye giren öğrenciler için Şahin Dere Konferans Salonunda tören düzenlendi. Törene Fakültemiz Öğretim Üyeleri, İdari Personelleri, Öğrenciler ve Aileleri katılım gösterdi. Dekan V. Prof. Engin ÜMER, konuşmasında dereceye giren ve mezun olma hakkını kazanan öğrencilere başarılar diledi. Fakülte Birincisi Ayça Dilara Gerçek’in konuşmasından sonra Bölümlerin dereceye giren öğrencilere teşekkür belgeleri ve ödülleri takdim edildi. Tören mezuniyet sergisine geçilmesiyle son buldu.


Kayıt Tarihi 15.06.2026 10:21:30 - Düzenmele Tarihi 15.06.2026 10:24:36